Nachádzate sa tu

WOW - GOPASS je trojnásobným víťazom londýnskych Loyalty Awards 2015.

Obrázok: Zľava, Radek Hrachovec, partner Pricewise, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Milan Schnorrer, zakladajúci partner Pricewise a Peter Krišťák, zakladajúci partner Pricewise

V utorok 9.6.2015 sa v Grosvenor House v centrálnon Londýne nepredstaviteľné stalo skutočnosťou. Program GOPASS, vyvinutý Pricewise pre Tatry Mountain Resorts, vyhral prestížne „Loyalty Awards“ v 3 kategóriách. Iba najväčší nemecký vernostný program Payback, vlastnený American Express vyhral podobne ako GOPASS 3 ceny.

Atléti na Olympijských hrách sú vždy spokojní už s účasťou vo finále v danej disciplíne odhliadnúc od výsledku, pretože už len postup do finále znamená, že môžu byť medzi najlepšími. Veľmi podobný pocit sme mali aj my, keď sme boli zaradení medzi finalistov „The Loyalty Awards 2015“. Byť na zozname finalistov spoločne s Le Club Accor Hotels, Carlson Residor Group, Avios program British Airways je pre nás dobrým výsledkom.

ALE, sme hlboko poctení a šokovaní konečným výsledkom. Účasť nebola konečným výsledkom. Neodišli sme “len” s jednou, s dvoma, ale vyhrali sme vo všetkých 3 kategóriách, do ktorých sme sa prihlásili.

Za týmito oceneniami stojí práca veľa ľudí a ukazuje sa, že tvrdá práca sa vypláca.

GOPASS MEDZI NAJLEPŠÍMI AEROLINKAMI, HOTELMI A DESTINÁCIAMI

Vyhrať ocenenie za najlepší vernostný program v kategórii cestovného ruchu je obrovská česť, pretože pokiaľ hovoríme o vernostných programoch, cestovných ruch má dlhú tradíciu v tejto oblasti. Prvé veľké vernostné programy boli vyvinuté aerolinkami alebo hotelmi. V kategórii “Travel” sme súťažili napríklad s celosvetovou sieťou hotelov Accor Hotels. Viac o tom, kto bol medzi finalistami, sa dočítate v predošlom blogu tu

Prečo v tejto kategórii vyhral program GOPASS? Je to preto ,že GOPASS je oveľa viac než len vernostný program. Je to pravý zákaznícky program s mnohými funkciami a benefitmi, ktoré všetky spolu vytvárajú atraktívny mix hodnôt.


Obrázok: Zľava, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Peter Krišťák, zakladajúci partner Pricewise, Radek Hrachovec, partner Pricewise a Milan Schnorrer, zakladajúci partner Pricewise s ocenením za Najlepší Vernostný Program v odvetví turistického ruchu
 

NAJLEPŠIA PRIAMA MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA – OCENENIE ZA NAJLEPŠIE „CRM“

Sme veľmi radi, že PRIAMA MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA PROGRAMU GOPASS vyhrala ocenenie za najlepšie CRM vo vernostnom programe. Osobne som veľmi rád že DIRECT MARKETINGOVÁ KOMUNIKÁCIA získala ocenenie pretože je to oblasť, ktorú so v Pricewise založil a denne ju rozvíjam. Teší nás to práve preto, že nemalú časť zásluhy na tejto cene má práve neustála dodávaná služba Pricewise v oblasti Direct Marketingu. Toto sú výsledky tisíca malých krôčkov, stoviek priamych marketingových kampaní a detailnej analýzy dát o lyžiaroch. Porotcovia udelili ocenenie programu GOPASS vo veľmi kvalitnej spoločnosti súťažiacich ako londýnske letisko Heathrow alebo Carlson Residor Group, manažujúci značky ako hotely Radisson alebo Park Plaza.

Prečo vyhral GOPASS v konkurencii s Carlson Residor Group?

Pricewise dodáva prácu na priamej direct marketingovej komunikácii pre viacero spoločností na vysokej úrovni, ale s programom GOPASS sme vynašli niekoľko jedinečných inovácií. Tu je iba jeden príklad: už hodinu po skončení lyžiarskeho dňa každý člen programu GOPASS automaticky obdrží správu o svojich odlyžovaných kilometroch a graf osobného lyžiarskeho výškového výkonu do emailovej schránky. V Pricewise veríme, že priamy marketing by mal byť robený tak relevantne a osobne, aby neotravoval zákazníkov a zároveň vytváral zisk.


Obrázok: Zľava, Peter Krišťák, zakladajúci partner Pricewise, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Milan Schnorrer zakladajúci partner Pricewise si preberajú ocenenie za Najlepšie CRM vo Vernostnom Programe

NAJLEPŠÍ V STREDNEJ A VÝCHODNEJ EURÓPE

Po prvých dvoch oceneniach sme zostali v nemom úžase, ale potom prišlo ocenenie za najlepší vernostný program v strednej a východnej Európe. Toto ocenenie si takisto veľmi vážime, pretože ukazuje, že zaujímavé inovácie prichádzajú z rozvíjajúcich sa trhov ako je aj Slovensko a zázemie veľkých nadnárodných spoločností s dlhou históriou nie je jediným predpokladom pre úspech.


Obrázok: Zľava, Bohuš Hlavatý, CEO Tatry Mountain Resorts, Peter Krišťák a Milan Schnorrer, zakladajúci partneri Pricewise a Radek Hrachovec, partner Pricewise si preberajú ocenenie za Najlepší Vernostný Program v strednej a východnej Európe

ZÁKAZNÍCI MAJÚ RADI GOPASS

Sme veľmi vďační za to, že komunita expertov sa pozerá na program GOPASS pozitívne, ale našou najväčšou odmenou sú pozitívne ohlasy zákazníkov a členov programu GOPASS lebo oni dávajú oceneniam skutočnú hodnotu. Tu sú niektoré príklady prečo zákazníci majú radi GOPASS:

1.  Zákazníci nemusia čakať v radoch pri klasickej pokladni.
2.  Zákazníci ušetria peniaze používaním bodov v  reštauráciách rezortu a zakúpením lacnejších skipasov online.
3.  Zákazníci sa zabávajú pozeraním si ich osobných lyžiarskych štatistík.

Myslíme si, že GOPASS je ďaleko od dokonalosti. To je dôvod, prečo GOPASS neustále vylepšujeme. S pokorou príjmame odozvy od zákazníkov. Veríme v to, že neexistujú neúspešné programy, ale len také, ktoré sa prestali zlepšovať. Nikdy by sme nedostali tieto ocenenia, ak by sme prehlásili, že GOPASS je dokonalý a každý zákazník je spokojný.

FINANČNÝ BENEFIT PRE TATRY MOUNTAIN RESORTS

Keď v Pricewise vyvíjame vernostný program, chceme aby jeho používanie prinieslo ľudom zábavu, extra hodnotu a aby zabezpečil extra tržby pre našich klientov. Sme radi, že program GOPASS priniesol skoro 5% extra čistého výnosu pre TMR. Toto je skvelý výsledok s prihliadnutím na fakt, že celkový rast alpských rezortov je len pár percent.

Prečítajte si detaily v GOPASS case study>

ROKY PRÁCE A SKVELÝ TÍM

GOPASS nie je žiadny čarovný stroj. Napriek tomu, že máme viacero sofistikovaných systémov v pozadí, STÁLE TO JE CELÉ O ĽUĎOCH! Veľká vďaka patrí TMR GOPASS tímu, ktorý musel prekonať nespočetné množstvo výziev, našim dodávateľom, a to najdôležitejšie, najväčšia vďaka patrí kolegom v Pricewise. Vyvíjanie programu GOPASS bolo jedno veľké dobrodružstvo. Pricewise tím spolu s TMR GOPASS tímom tvrdo pracovali na vývoji programu GOPASS a riešili veľa problémov s úsmevom a na konci dňa so skvelým výsledkom.

Počas posledných rokov strávených pri budovaní GOPASSu som mal často veľa pochybností, ale po ceremónii v Londýne môžem povedať jednu vec: Nešli sme žiadnymi skratkami pracovali tvrdo, a vyplatilo sa to!

Viac obrázkov z Loyalty Awards nájdete tu>

Možno aj vy rozmýšlate nad vylepšením vášho existujúceho alebo vývoji nového vernostného programu? Prečítajte si GOPASS prípadovú štúdiu a neváhajte nás kontaktovať na: office@pricewise.sk

 

Milan Schnorrer

Špecializuje sa na priamu marketingovú komunikáciu a analýzu zákazníckych dát. Viac informácií o autorovi>