Úvod

GOPASS program vytvorený Pricewise vyhral prestížne ceny The Loyalty Awards v Londýne v troch kategóriách. Viac sa dočítate na našom blogu.

Najlepší vernostný
program roka

Travel

Najlepšie
CRM

vo Vernostnom Programe

Najlepší vernostný
program roka

v Strednej & Východnej Európe

Dodávame vernostné programy, pricingové a direct
marketingové riešenia s 5-10% zvýšením výnosov.

Vernostné
programy

  • Vernostný systém a karty
  • koncept a stratégia programu
  • dátová analýza
Vytvorte originálny a ziskový vernostný program

Gopass prípadová štúdia

ZOBRAZIŤ VIAC

Cenotvorba

  • Cenová stratégia
  • Návrh cenníka
  • Optimalizácia cenotvorby
  • Revenue Management
AŽ DO 10% EXTRA TRŽIEB
PRE VAŠU SPOLOČNOSŤ

profesia.sk prípadová štúdia

ZOBRAZIŤ VIAC

Direct
Marketing

  • Zvýšenie Open rate-u
  • Meranie reálneho vplyvu na tržby
  • Direct-marketingová stratégia
Až 2/3 predaja môžu pochádzať z direct marketingu

KONTAKTUJTE NÁS PRE ANALÝZU ZADARMO

ZOBRAZIŤ VIAC

Milan SCHNORRER
Zakladajúci Partner
Direct marketing
Analýza zákazníckych dát

Peter KRIŠŤÁK
Zakladajúci Partner
Pricingové zlepšenia
Revenue manažment

Radek HRACHOVEC
Partner
Dizajn vernostných programov

POVEDALI O NÁS

Bohuš Hlavatý, CEO
Tatry Mountain Resorts

"Pricewise prišli s konceptom zákazníckeho programu GOPASS, ktorý predstavuje omnoho viac ako len vernostný program. Pomohli nám s každým krokom, od samotného nápadu, cez technickú realizáciu, až po pomoc pri prevádzkovaní programu po jeho zavedení do praxe. GOPASS je kľúčová iniciatíva TMR. Tento program prináša veľmi pozitívne finančné výsledky, zvyšuje spokojnosť zákazníkov a ich vernosť. S programom sme spokojní a v budúcnosti ho plánujeme rozšíriť a ďalej rozvíjať."

Peter Štecko, CEO
Medusa Group

„Vďaka vernostnému programu MedusaCard od Pricewise sa nám podarilo bližšie spoznať desiatky tisíc našich zákazníkov. Efektívnymi direct marketingovými kampaňami nám Pricewise pomáha prilákať zákazníkov do našich reštaurácii aj mimo najvyťaženejšie časy a tým zvyšovať tržby. Pricewise nám pomáha zavádzať aj rôzne inovácie MedusaCard. Príkladom je tzv. “karta v mobile”, ktorú namiesto klasickej plastovej karty už využíva veľká skupina členov programu MedusaCard, čím sa výrazne zvyšuje ich vernosť.“

Ivana Molnárová, Výkonná riaditeľka
Profesia.sk

"So spoluprácou s Pricewise sme spokojní, pretože vďaka nej sme schopní dosiahnuť finančné ciele, ktoré nám nastavil náš nový fínsky majiteľ. A to aj napriek tomu, že situácia v slovenskej ekonomike má ďaleko od “ružovej”. Okrem hŕstky stratených klientov sme dosiahli 10% nárast tržieb počas prvého roku od zavedenia nového dizajnu cenníka a ponuky."