You are here

curaprox

SK

O tom, ako Curaprox za necelý rok získal vyše
100 000 registrovaných zákazníkov

 

Curaprox je svetovým odborníkom na zubnú hygienu, ktorý už od roku 1973 prináša na trh kvalitné produkty, poznatky a tréning v oblasti ústnej hygieny. Slovenská pobočka Curaden sa rozhodla spoznať svojich zákazníkov a priniesť im väčší komfort. Ako prostriedok si na to vybrali vernostný program, ktorý sme pre nich vytvorili a testovali.

ZADANIE:

• posilniť pozíciu značky, ktorá sa stará o zubnú hygienu svojich zákazníkov
• zvýšenie tržieb z predaja medzizubných kefiek, zubných kefiek a zubných pást

INSIGHTY:

• väčšina predaja sa uskutoční na Smile Shopoch – kioskoch rozmiestnených v nákupných centrách
• značka nemá informácie, kto nakupuje a aké je demografické zloženie zákazníkov
• značka nedokáže priamo komunikovať so zákazníkom
• značka nedokáže priradiť konkrétny nákup konkrétnej osobe

"Stávalo sa nám, že sme posielali newsletter o tom, ako čistiť zuby deťom aj ľuďom, ktorí deti nemajú. Cielený, a teda relevantný marketing znamená aj väčší komfort zákazníka."


Lucia Pašková, managing director v Curaden

RIEŠENIE

NAVRHLI SME VERNOSTNÝ PROGRAM ZUBNÁ KARTA

• Zákazníci sa do programu registrujú offline na Smile Shoppoch, alebo online   cez www.zubnakarta.sk
• Súčasťou registrácie je určenie dátumu preventívnej prehliadky a náučné video o   správnom čistení zubov
• Po zhliadnutí videa so svojimi deťmi dostane pre ne zákazník darček priamo v   Smile Shope Curaprox
• Za dokončenie registrácie sú zákazníci odmenení zľavami na produkty Curaprox

PROGRAM SME TESTOVALI V TERÉNE

"Celý biznis model sme si prešli spolu s Pricewise. Museli spoznať,
ako funguje zubná ambulancia, aké je uvažovanie zubných lekárov,
kedy dochádza ku kontaktu s pacientom. Museli pochopiť našu pozíciu toho, kto sa stará o ústnu hygienu svojich zákazníkov. Chalani išli priamo na kiosky, aby si vyskúšali, ako funguje predaj priamo v teréne."


Lucia Pašková, managing director v Curaden

POMOHLI SME PROGRAM PRESADIŤ VO ŠVAJČIARSKEJ CENTRÁLE

Po otestovaní u zákazníkov sme vytvorili architektúru produktu, vypočítali finančný potenciál programu a pomohli ho osobne presadiť vo švajčiarskej centrále Curaden pred jej vedením.


VÝSLEDKY

Curaprox má po 11 mesiacoch od spustenia vernostného programu vyše
       100 000 registrovaných kontaktov


Zákazníci sú otvorení odovzdávať o sebe informácie, pretože získavajú starostlivosť

30 000 zákazníkov má nastavenú pripomienku preventívnej prehliadky

Curaprox vie viac o svojich zákazníkoch a môže ich aktívne oslovovať ponukou na mieru

"Predtým sme o zákazníkovi nemali žiadne údaje, nevedeli sme koľko má rokov, z akej oblasti pochádza, nepoznali sme jeho nákupné správanie. Dnes mu vieme ponúknuť doplnkové produkty presne pre neho. Vieme ho edukovať a priamo jemu povedať, prečo je daný produkt pre neho dôležitý"


Lucia Rabatinová, marketing director v Curaden

Máte záujem o efektívnejšie nastavenia Vašich súčasných
alebo nových produktov, či služieb?

KONTAKTUJE NÁS NA OFFICE@PRICEWISE.SK